måndag 27 juni 2011

Tillbaka till den lantliga vardagen!!!!

Hej kära vänner..

Varit en  /Hel del strul med min blogg.
kan tyvärr inte kommentera inne hos er som jag följer.
min e:mail adress har varit helt konstig? Snyft!
Men jag följer era bloggar ska ni veta. Många favoriter!
Och ni har sååå underbara sommarhem!!!
Och sen har som sagt inte tiden funnits här hemma.
Men nu är det på gång i gen och nu ska jag ta upp bloggen.

Här hemma i "Kråkegården" ´har det hänt en hel del.
Idag kommer en spännande paket på posten med inredning till MIG!
Så Lycklig. Kommer visa er nu framåt vad jag har hittat på här hemma,
även nya små prylar, och fynd som jag hittade på de aktioner som varit.

Hoppas ni kära läsare hittar tillbaka hit.
Och att ni får inspiration och en härlig lässtund!

Sköt om er så hörs vi snart igen!!!


Dessa söta "Zink" krukor & kanna
är mitt förra fynd för 50:-
så glad över dessa!



Stor kram från Eleonor!

1 kommentar:

  1. Visst är det frustrerande med dessa tekniska problem. Jag har också haft mycket strul och har märkt att när jag använder Internet Explorer är det struligare än med Firefox. Jag vet inte vilken webbläsare du använder men det kan ju vara värt att byta om du använder Explorer :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera