fredag 3 juni 2011

Underbara Sommar - välkommen!


Nu är blogg kvinnan tillbaka.
Förlåt mig för mitt låååånga upphåll här på bloggen.
Men det har varit strul med internet, blandat med mycket jobb,
nya rutiner i vardagen.

Men nu ska allt vara så gott som återställt och
vi har gått mot en fin "Sommar"

Vilken underbar helg vi har gott folk!
Man kan jue inte bli annat än
Lycklig!

Idag tog jag och Kottarna vårat första dopp i mors pooool.
Vilken känsla. Vad underbart!

även...
Våran altan börjar arta sig.
Idag var min kära man och handlade de efterlängtade trädgårdsmöblerna.
Helt underbara. Vi har länge väntat att handla dessa.
Men nu står de där ute och gör sig fina mot den sommriga naturen.

Lite myspys bilder bjuder jag er på!
Inte bästa kvalite på bilderna/då jag tagit med mobilen.
Kamera saknas fortfarande:(




Vill ÖNSKA er en fortsatt mysig&solig helg.

Puss & Kram
Eleonor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar