måndag 18 juli 2011

Massa fina fynd på Auktion!

Hej där i sommarens regnväder!
Igår var familjen och släkt på Auktion. Så mysigt som vanligt.
Roligt att hitta på små utflykter och även besöka sommarens alla "Loppisar!"
Fick ett par fina fynd igår, även hittade jag mitt älskade Linneskåp!
Tyvärr fick jag betala för det, men det var en till och jag som gärna ville ha detta!
Nu ska det målas och fixas och hitta sin rätta plats i Huset!


Jätte nöjd över detta fynd!
Visst är det ur söt? endast 50Pix gav jag!



Föll plaaaadask för detta fat med fot!
Blev lite dyrare än tänk!
Men tänk med en gräddtårta, lr bara kanelbullar på.
VACKERT!!!!

Det var två "Auktions" fynd!!!


Jag har en del saker som kommer komma ut här och även på blocket till försäljning.
En vit vagga
En vit skänk med spegel m.m.
Håll ögonen öppna om något skulle bli intressant!


nu ska här städas, målas och lägga en övertrött liten kille!!!

På återskrivande!
kram från Eleonor

2 kommentarer:

  1. Vilka fynd :)
    Servisen är ljuvlig. Och bara 50:-? Bra gjort tjejen ;)

    Jag har inte tålamod för auktioner, och kommer ofta sent till loppisar.. Så brukar vara svårt att hinna fynda :P
    Tur det är många under sommaren :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fynd du hittar jämt. Vilka loppisar åker du på?!Kram alexandra

    SvaraRadera