måndag 4 juli 2011

Nedräkning till Semestern!

Om fyra dagar går jag på en efterlängtad semester...
Ska bli så skönt att vara ledig i fyra hela veckor.
Det innebär massa mys med familjen, släkt & vänner.
Utflykter, sommarloppisar, auktioner, renoveringar, projekt, Ölandsdjurpark,
upp till stugan i skogen och även en tripp lr två me husvagnen...
Jiiiiihoooo får man väl helt enkelt säga.
Vad ska ni hitta på i sommar kära läsare?
Jag har fortfarande strul med min blogg, så kommentarer i era ur fina bloggar
kan jag fortfarande inte göra. Suck.

Men jag önskar er alla en härlig Sommar!!


En jätte söt kökshandduk hänger nu i köket
 från Greengate.
Köpt från Elsas hem!

Stor kram från Eleonor

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag väntar på svar från två andra ang. fotpallen. Hör av mej om den är kvar sen och då kan du få den för 400:-? (den ligger ute för 500:-)
    Men så du vet, så är det inte fotpallen som varit med i bloggen utan en annan. Klicka på länken i inlägget så kommer du till annonsen.
    Färgen matchar Blekinge vit i ektorp, men fotpallens tyg har lite struktur.
    Kan tänka mej att du hellre vill ha en ektorp fotpall? :)
    Trevlig semester, kram!!

    SvaraRadera