fredag 4 februari 2011

Lilla Kotten ska få ett eget rum!

Oj vad tiden går...
Lilla Kotten fyller snart ett år. Inte klokt!
Vart tog detta året vägen?
Under allt som varit har hans rum blivit lite bortglömt.
Men sen är det väldigt mysigt att ha honom inne hos oss.
Man får liksom lite ångest för att han är så stor nu så han ska få ett eget rum!
Hans rum kommer gå i Vitt så klart, men även i blått/marinblått.
Letar en fin tapet till han rum just nu.
Och har fastnat för dessa två.
Får se vilken det blir tillslut!




Båda tapeterna kommer från Sandbergs


Tänkte att stora kotten ska få något liknande i sitt rum.
Fast hans rum, det kommer gå i ljusgrått!


Även dessa från Sanbergs.
Är i från samma Kollektion som de blå som ni såg tidigare!



Hoppas ni får en mysig helg alla kära läsare!
Jag ska fixa i hemmet, det står överst på listan, 
 även mys med familjen!

Stor kram från Eleonor

3 kommentarer:

  1. Den översta är så snygg! Skulle jag vilja ha i Noahs rum :)
    Men som sagt, det får bli billig vävtapet sålänge.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med förgående skribent, den översta var sjukt snygg!
    Trevlig helg till er med, här ska vi slipa köksluckor =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den översta gillar jag med, fast för mig känns den mer som kökstapet för den är jag inne på att ha i köket sen, fast i grått... Fick dock tips om att det nu i februari ska komma en helt ny "bok" från Borås tapeter tror jag det var med bara rutiga tapeter på Colorama! :)

    kramar

    SvaraRadera