fredag 17 december 2010

Aktions fynd - det "lilla" skåpet som jag Älskar




Skåpet fyndade jag och min man på en aktion i sommras, det var kärlek för första ögonblicket, men vi var inställda på ett högt bud! Tanken var då att näe det går inte få hem,svin stort, och tungt,  får leta efter något mindre, men efter aktionsgubben börjat på tusen kroner, ner till hundra kroner oh ingen säger ett ord, tittar jag på min man och ger honom ett leende,sträcker upp min lapp, den blicken jag fick tillbaka mina vänner, haha,
 han skakade på huvudet när det small i aktionshallen för 10 stycken guld pengar!
VILKET FYND!!!
Nu står det vackert, nymålat, i vårat älskade hem!
Kommer fler bilder sen när det är fixat och klart!
I bland ska man ha tur, och meningen var jue att skåpet skulle bli vårt!
Pang på det!!! Älskade bloggvänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar