lördag 18 december 2010

Mormor mys ute i skogen i Småland

Just nu är mina kottar och jag mitt ute i skogen i Småland.
Snön yr utanför, och det var "väldigt" halt på vägen hit.
Men nu sitter vi inne i värmen, och doften av nybakat bröd sprider sig i hela Mors hus.
Det är snart jul, vi har fått en julgran,
som ska hem och pyntas och sprida glädje i vårat hus till kvällen. åh då är det verkligen JUL!!
En del klappar ska slås in, även julgodis ska göras och julmys står på listan!
Tycker December har gått för fort, mor jag och pratade om julkort, då jag kom på mig själv, att näe? redan? jag har inte hunnit?
så tyvärr kära vänner, släktingar och familj, inga julkort från familjen Jacobsson iår!
men vi önskar er alla en riktig God Jul iaf!!
Och ni är inte bortglömda ska ni veta bara för ett kort inte dyker upp med posten detta året!!!

3 kommentarer:

  1. Vilken sööt blogg du har! Tror du skulle gilla den här; http://ljuvligt-hemochinredning.blogspot.com/ Det är en av mina favoriter! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. tack söta Therese!
    jag är nybörjare på detta, men en liten unmaning ska man väl klara!
    tack för tipset ska kolla in den lilla bloggen:)
    hoppas allt e bra med dig och familjen.
    stor julkram

    SvaraRadera
  3. haha, kom på att jag följer hennes blogg!
    den är underbar. vilket hem hon har!!

    SvaraRadera