fredag 17 december 2010

Nykommen!

Då har man tagit steget till en egen blogg, inte för att jag kanske är en "riktig" blogg prinsessa,
men man kan ge det ett försök!
Tänka posetivt och kanske är det någon där ute som blir intresserad av att läsa
om mitt liv som mammaledig, min vardag, mina älskade barn, om min inredning,
och om mitt & min mans lilla vita hus, i en stad i småland!
som står under renovering, och har gjort i snart två år, då vi köpte det julen 2008!

Älskar !
äldre stil
lantliga stilen
måla mycket vitt
fynda på aktioner & loppisar
Bröllop och kärlek i massor
barna födande
barn är livet
min man som finns vid min sida i ur och skur,
tillsammans är vi starka!

Nu ska det göras knäck!
och JULMUSIK i mängder!!!


En av mina bästa dagar i mitt liv!
Mikael och jag blev ett
20101009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar