måndag 20 december 2010

Jultider och sjukdom?

Igår var jag sängliggande hela dagen, jag som inte har tid med att vara sjuk!
Fruktansvärd smärta i ryggen och i magen, även feber!
Idag är det något bättre men kan inte äta lr dricka. fick en tid på sjukhuset idag, men envis som jag
är och alltid varit så avvaktar jag en stund, hoppas jue så klart på att bli bättre...
Får väl se senare i em, annars får vi sätta oss i bilen till Eksjö :(
Jag som hade sååå mycket att göra nu innan jul, snyft!
Kan vara så att man varit stressad och grunnat mycket,
nu när barnen varit sjuka och så här hemma.
Har haft magatarr problem förut, kan kanske vara så att det är tillbaka!
Idag har jag min älskade morfar & mormor på besök!
Lister i hallen sätts upp runt dörrar och vid golv! *Tack underbara morfar*
Sen hade jag en såååå underbar man igår, när jag vaknade på eftermiddagen och försökte ta mig ur sängen, kom ut i hallen, då står min söta mikael där, med målarpensel i handen,
och hela TRAPPAN är VIT!
* Jag ville överraska dig sa han!
Inte undra på att man avgudar och älskar honom så otroligt mycket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar