torsdag 7 april 2011

Energi 110%

Igår hittade jag denna söta sjalen.
Som passar till vårjackan även alla små söta klänningar till våren!
Ett väldigt lyckat köp!


Vilket underbart väder det är idag, fast det blåser väldigt mycket.
Idag har jag haft min kära mamma på kaffe på förmiddagen.
Så mysigt, hon är min mamma även min bästa vän.
Alltid så mysigt när hon kommer på besök!
Hon kom med ett glatt humör & en ursöt bukett med rosa rosor till mig.
Kan man få en bättre start på dagen?

Man fick ny energi som jag ska använda!
Det blir vårstädning i fönstrena!
Det kan behövas efter en lååååång vinter.
Nya små vita rullgardiner är inköpta & fiiiiiina stooora murgrönor!
Jiiiiihooooo... Dags att köra i gång!

På återskrivande!!!





Puss & kram
Eleonor





4 kommentarer:

  1. Vilken härlig start på dagen.
    Tack för din söta kommentar. Blir tokig av att bara ligga i soffan, så bra med stillsamt och roligt pyssel då.
    Dina fönster kommer bli fantastiska.
    Ha en fortsatt härlig dag,
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni får det gumman:) Glad för er skull att det närmar sig tills allt är klart !! Sen kommer jag på andra plats ;) hihi skoja bara!! ses snart igen! fin sjal btw ! blir det en tripp till växjö i helgen då??? Puss puss Ramona

    SvaraRadera
  3. Hejsan Kul att du blev glad för rosorna ville muntra upp dig lite i allt ståhej ;)
    Tycker du behöver det "Älskar dig".........Kram
    ps blev fint i fönstren

    SvaraRadera