onsdag 13 april 2011

Nyanser av blått


Idag har jag nätshoppat lite!

Bla ...
Denna underbara tubklänningen
hoppas den är lika söt i verkligheten som den är på bilden!

Kunde helt enkelt inte motstå den!



Sitter nu och letar inspiration till våran minsta Kottes rum.
Har hela tiden varit inne på blå toner, som ljusblått & Marinblått.
Letar tapeter och små inredningssaker idag.
Är inne på denna tapeten från Boråskollektion.
Randigt och stjärnor - Underbart vackert!
Eller vad tycker ni kära läsare?
Blir ett vitt paneltak som ljust nu bara är grundat.


Skulle så gärna vilja ha en säng från "Sebra" till Ossian.
Men hitta dem begagnade är väldigt svårt.
Och köpa en NY är för dyrt tycker jag. Tyvärr..
Är det någon som har en som de vill sälja?
Eller vet någon som vill bli av med sin?
Hör gärna av er till mig då!








Kram Eleonor


1 kommentar:

  1. God kväll i Kråkegården;)!

    Jag tycker att den randiga tapeten är superfin. Skulle väl passa fint till panelen eller?

    Sängarna är jättefina. Vet tyvärr ingen som har till salu. Men hör jag något så ska jag absolut meddela dig.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera