onsdag 27 april 2011

ZBH Home.Party


Ikväll har Värdinnan haft ett "ZBH" inredningsparty
här i Kråkegården.
ZBH är förkortningen på Zelected by Houze.

Haft goa vänner & släktingar här på fika och en visning.
himla Mysigt.
Blev en del köp. Hade nog kunnat handla allt.
De har så "Otroligt" fina saker!
Men nöjd över denna kvällen.
Nu väntar jag på spänning på mitt paket!
Så jag kan visa er de fiiiiina sakerna...

Tack för ni kom!

Den 9Maj börjar jag mitt nya jobb!!
Ska bli så KUL.
Helt tid kommer bli tuft i början efter en mammaledighet
på tre år, men de ska nog gå bra!
Håll tummarna kära läsare.

Varit dåligt med bilder nu sista tiden!
Men det kommer... Jag LOVAR!

Godnatt
Kram
Eleonor

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack rara du för dina fina ord hos mig
    det värmer gott!
    'Hoppas allt är bra o att påsken varit mysig!

    Ska bli spännande att se vad du köpt!

    Ha det gott
    kram Tina

    SvaraRadera