fredag 13 maj 2011

En trött liten mamma!

Sitter i soffan med filt & myser.
Bloggandet har blivit lidande en del. Har varit full rulle.
Det går jätte bra på nya jobbet! Jag trivs.
Dock mycket i början,
innan man kommit in i allt och lärt känna arbetskamraterna!
Så man är väldigt trött i huvudet idag...


Kan berätta att min kamera är TRASIG.
Så ledsen för detta.
Så bilder blir det mindre av ett tag framöver.

Det är som "Vanligt" fullt upp i Kråkegården.
Allt trallgolv är lagt på altanen.
Nu ska bara vi bestämma hur trapp åh hur räcket ska vara.
Idag efter tre månaders väntetid kom Äntligen våra vitrinskåp till köket.
Mannen min har monterat dem i kväll, åh hjälp! De gjorde hela köket!
Vi blev verkligen super nöjda.


Jag vill önska er alla en jätte fin helg.
Stor kram
 från Eleonor




1 kommentar:

  1. Spännande, nu vill jag verkligen se köket :)

    Bra att du trivs på jobbet!
    Och jag förstår om du är trött..blir ju en helomvändning från mammaledigheten.

    Vila och njut på er nya altan :)
    Om solen kommer tillbaka vill säga..

    Kramar!

    SvaraRadera