måndag 2 maj 2011

Jobbtankar!


Om en vecka börjar man sitt nya jobb.
Är fortfarande ganska lugn men visst e det nervöst.
Inskolningen för minsta kotten fortsätter även denna veckan.

I em blir det hämta den sista pärlsponten som fattas till köket.
Även virke till det nya Projektet ute.
Åh då är det inte lekstugan jag pratar om...
Jösses!

Vet att många undrar över husets Hjärta!
(Jag har jue lovat bilder...)
Men det är lite små fix kvar!
 Som kakel som jag hoppas kommer upp i veckan.
Bara att vi haft en del beslutsångest vad vi ska ha.

Nu blir det Kaffe och frukostmys med mina
Älskade små barn.

Stor kram
och mysig Måndag
Önskar jag er!


En liten titt från stora rummmet
Eleonor

3 kommentarer:

  1. Så mysigt och fint ni kommer få.
    Tack för omtanken, ja, vi håller verkligen tummarna för att han ska bli helt kry igen lillkissen. Men ovisst när det tar så lång tid för giftet att gå ur kroppen.
    Hoppas inskolningen går bra.
    Ha en riktigt mysig Måndag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack söta du;)
    Vart har du fått jobb? Är det MT igen tro?! Kul med ute projekt!
    Vi skulle tagit de i år med, med trädgården, på semestern!
    Men nu blev ju planernA lite ändrade och det blir till i föda barn istället;P
    Men nästa år så;)

    SvaraRadera
  3. Tittar in o önskar dig en fin dag
    Tack söta du för dina fina kommertarer du mig ger!!

    Kramis Tina

    SvaraRadera