måndag 9 maj 2011

Fyra magiska timmar

Om endast fyra timmar drar mitt/vårat nya liv igång.
Min mammaledighet är over.
Nya tider, nya utmaningar, ny omställning för hela familjen.
Två skift och heltid för min del.
Får se hur mycket tid det kommer finnas till bloggandet nu i början.
Tar nog ett tag innan man kommit in i allting.
Väldigt "Nervös" och pirrig...
Håll tummarna att det kommer gåååå bra!!!


Men till något annat vilket underbart väder vi har.
Helt fantastiskt!
Nu ska jag klä på mina små Kottar och mysa massa.

Stor kram från Eleonor

5 kommentarer:

  1. Åh va spännande! Själv vill jag aldrig att mammaledigheten ska ta slut... :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till!! :)
    Vart fick du jobb?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inte behöver du vara nervös! Det kommer gå jätte bra :)

    Skönt att du hittade ett jobb, och elitfönster är ju bra! Micke jobbar väl där med?

    Ja kryss är fint! Så det tycker jag ni ska ha till altanen! ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att det ordnade sig med jobb. Själv så har jag precis slutat jobba. Gick hem två månader tidigt på graviditetspenning. Måste säga att det är riktigt skönt nu när vi lever i ett flytt och renoverings kaos. Lycka till med det nya jobbet och jag hoppas att det kommer bli en smidig övergång för hela familjen.

    SvaraRadera
  5. Spännande! Lycka till med det "nya livet" :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera