fredag 6 maj 2011

Massa vit färg & Ljuvlig Lycka


Undra hur många liter VIT färg vi är uppe i...
Det är måååånga  iaf.
Ikväll har jag målat andra gången tak i köket.
I morgon ska toppfärgen på!
Gud vilken skillnad när bastun försvinner.
Nu är det VITT och LANTLIGT!

Så vackert, åh nöjd med resultatet.
Fick till och med beröm av mannen min ikväll.
Wiiiie...

I morgon blir det fix med huset dag.
Barnvakt & fullt ös.

Hoppas på härligt väder.
Då mannen min börjar med
 Projektet "Altan"

Har fått sååååå fina FÖNSTER, Handblåsta Glas av min far.
De har legat förvarade i 40år minst.
De ville bara bli av med dem nu.
Åh jag blev så lycklig!
De ska förmodligen sitta på en veranda/inglasad altan i framtiden.
Även tre ljuvliga "Gamla" spegeldörrar hittade jag.
Som jag ska använda till ett annat projekt.


Mycket nu i bloggerskans huvud!

Mysig heeeelg kära läsare
kram från Eleonor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar