måndag 17 januari 2011

Allt börjar kännas lite lättare!

Mitt i allt det tråkiga börjar jag se en ljus framtid.
 Hur det kommer bli när allt där nere är klart.
När köket är på plats, nya trägolv och ett stort fint badrum!
Det kommer dröja, det kommer vara kämpigt.
 Men vi ska klara detta tillsammans!

Bilder på badrummet

Badrummet - där ni ser isoleringen har bastun varit.
Men den rev vi så nu blir det stoooort badrum!
Även ett till fönster ska in.
Och golvvärme.

Vattenskadan är där ni ser att duschen varit innan!


I eftermiddag ska vi åka runt och kolla på olika badrum.
Och kolla lite priser.
Ska bli roligt!

Puss & kram
Eleonor

Bjuder även på lite nya saker från Nogautvalt
Var och hämtade dem idag på posten!


De uuuur söta ljuslyktorna & mitt fat med glaskupan!
Så Nöjd!




2 kommentarer:

  1. Oj vad stort det blev Vilken härlig toalett ni kommer få :))) Åh jag önskar att ni får ordning snart på allt Många styrkekramar från mamma ;)
    ÅH vad söta lyktorna var :) Och den kupan hade jag velat får kolla om jag hittar den Kram än en gång Älskar er!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska vi! :) Ska bli så spännande att flytta. Vi kommer flytta till Tångerda, (mot Värne-hållet). Vi känner familjen Thureson som bor på Tångerda gård, och de har lägenheter i flygeln på huset som de ska renovera och vi ska hyra. Så det är totalrenovering innan vi flyttar in och vi ska även få vara med att göra materialval och så, såå kul! :) Kommer kännas som ett eget litet hus tror jag, eller litet, det kommer förmodligen bli större än vårt hus vi har nu... ;)

    Blir lantlig stil på lägenheten, men det gör mig ingenting, de har ju den stilen i stora huset också och jag gillar det med. Funderar på vitt kök eller ljusgrått...

    Ps. hälsa din bror att huset kommer nog ut i mitten av februari så han få hålla utikik! ;)

    kramar

    SvaraRadera