lördag 29 januari 2011

Nyrenoverat, spets & helg!



Godkväll Kära Läsare!

Här hemma har det varit kaos de sista dagarna.
 Därav min frånvaro!
"Stora Kotten" har varit så dålig.
 Även "Lilla Kotten" har åkt på en hemsk förskylning.
Mammas små hjärtegull!

Renoveringen går framåt!
Tänkte bjuda på lite bilder!
Men kvaliten är inte så bra,
Mörkt och kameran jag har e inte den bästa!
Men håll till goooooodo!
Tjooohoo..



Massa fint trägolv!

Rörig bild mitt i Golvläggningen!
Men där borta kommer köket bli.
Även "det fula" valvet kommer bli 4-kantigt.

Några timmar senare!
Wiiihoooo
Vårt bord & stolar på plats!
(Långt i från klart men en liten smygbild bjuder jag på)

Kannan jag skrev om som jag hittade på Reeeeaaa!!
*söt!


Även dessa två söta spetskuddar
även de på Reeeeaaa!

Spetstäcket är ett gammalt släkt överkast!
Älskar det!



Panelvägg som min man satt idag.
Den är inte riktigt klar.
Den ska även målas vit, nu är den bara grundad!
Det nya golvet är viiiii så NÖJDA med!


Stjärnan i renoveringen
Min Älskade man!





Det var lite bilder på mitt hem, som är lååååångt i från färdigställt.
Ha en fortsatt trevlig helg!!!

Puuuuss & kraaaam
Eleonor

2 kommentarer:

  1. Va fint det blir!
    Nu måste det kännas sååå mycket bättre ?! :)
    Kram!! Frederica

    SvaraRadera
  2. Nämen vilken make du har;) Fint det blir gumman!!!!!! SES snart när alla barn är friska! PUSSSSSAR Ramona

    SvaraRadera