måndag 31 januari 2011

Blandade Känslor


Nu är det lille Kottens tur att vara sjuk...
Stackars små!
 De bara går runt i en ond cirkel dessa dumma sjukdomar.

I morgon kommer kakelsättaren & elektrikern.
De ska fixa det sista i hallen förhoppningsvis!

Vi har Även bestämt oss för vem ska göra vårat "Stora" badrum nere.
Så de ska ringas. Och kolla när de kan börja åh har tid.
Även Kakel ska vi se ut!


Köpte lite vårblommor igår!
Så underbara!!!
Deee gööööör eeeen sååååå glaaad!


Fina lyktan, har två:)


Funderar på ett sådant här litet Ljushus.
Tycker de är så underbara i alla dess former.
Detta kommer från Alvashus!

 
Puss & Godnatt

Åh..

Ett stort Tack till er
kära läsare som besöker mig & för era fina komentarer!
Roligt när ni lämnar små fotspår!

Igår hade jag 111 Besökare!
Det värmde, ni gör mig så GLAD!



Eleonor

2 kommentarer:

  1. Heeeej min goa vän! Såå kul att läsa din fina blogg:) Dom där ljushusen finns i en affär i Eksjö..så dit kan vi åka och shoppa:)hihi Kraaam till dig<3 Från Anna

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, Jasså finns de där:)
    Jag följer gärna med en dag dit Anna <3
    KRAM!

    SvaraRadera