lördag 15 januari 2011

Lever i en mardröm!

Igår blev både jag och min man väldigt knäckta.
Vi trodde verkligen inte det kunde bli så mycket värre än vad det redan var med vårat hus.
De kom hit och gjorde en mätning på plattan och där var det posetivt, fukten har minskat så mycket nu så snart kan de börja kontakta hantverkarna. Jiiiiippiii tänkte vi!
Men sen hade vi en hel besiktning på "Hela" vårat hus.
Och den gjordes igår. Vi hade även vattenläcka inne i vårat badrum?
Mannen min & jag vi bara stog som två chockade I*ioter.

Vad är det som händer????
Det var änu ett slag i ansiktet. Så nu ska hela nerevåningens badrum rivas i morgon.
Det känns som man lever i en dålig dröm, man vet liksom inte om man ska skratta lr gråta?

Vi lämnar dessa tråkigheter för dagen och åker ut till min kära Mormor som fyller 70år idag!
Stor grattis till Magaretha! Du är Underbar!

//Ha en underbar lördag kära bloggläsare!!!

Pussss & kraaaam

1 kommentar:

  1. Nej fy så trist! :( Hoppas det är slut på eländet snart...

    Ja, det får vi verkligen hoppas, jag har april som mål nämligen... ;) Men tack söta du för din kommentar!

    kramar

    SvaraRadera