måndag 24 januari 2011

Morgonsmys & inredningstankar!

Åter måndag, vad helgerna går fort!
Mannen är tillbaka på jobbet och jag och barnen är hemma.
Idag har jag hemma stora Kotten också från förskolan.
Kände att vi behövde ha en liten mysdag!
Snickarna har inte kommit än? undra om de inte kommer idag?
Jag hoppas verkligen de gör det så golvet snart blir klart nere.
I morgon kommer det även två gubbar och kollar på vårat badrum nere.
Får vi se vad det kommer gå på, och hur lång tid det kan ta!
Nu är det jobbigt att bo på 22kvm uppe.
Om man inte räknar med tre sovrum som är fulla med saker från nere våningen.
Trångt och jag saaaaaaknar verkligen en dusch och mitt älskade kök.
Heja heja heja! Nu får det gå bra denna veckan! Håll tummarna!

Hoppas ni får en mysig Måndag!

//Puuuss Eleonor

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Va kul att hitta fler bloggare från Småland!
    Spännande med ert hus!

    Ha en fin dag!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  2. God natt blir det väl snart! :)

    Du kom aldrig till kaffet?
    Jag väntade med semlorna... :)
    Och nu mäste jag ta en till för att det blev så många över :)

    Hoppas att snickarna kom, man vet aldrig med hantverkarna..

    Vad kul ändå att få renovera och göra efter sin smak!

    Det är klart att du får bli min följare, blir så klart bara glad ;)

    Nu är jag så trött att kan knappt skriva.

    Våran minsting har varit sjuk så det blir inte så mycket av sömn just nu men det hinner man ju få sen!

    Sov gott!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera