tisdag 11 januari 2011

Jätte fina mössor till Kottarna!

"Till lilla Kotten"

" Till stora Kotten"
Haft en syper mysig förmiddag på stan med kära mamma.
Kaffe & äggmacka på Ritz! Sen vidare...
Shoppade en del till pojkarna har även hittat dessa ur snygga mössorna idag.
Blir helt perfekt! Och jag lovar att deras far gillar dem skarpt!
Nu ska jag dricka mig en stor kopp kaffe.
//Puuuuss&kraaaam

Psssssssssssssst!
Jag tror jag har hittat det jag söker i lampväg!
Hittade en underbar lampa idag.
-Får se om den blir godkänd av mannen min!
Wiiiiihooooooo!

2 kommentarer:

  1. God kväll!

    Vilka fina bilder du visra och en härlig blog du har!
    Vad fina mössorna var!
    Nu vaknade min lilla tjej så det är bäst att sluta!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej oj vad glad jag blir att du fann mig så jag hittade till ditt fina hem!
    Vilken otroligt vacker bröllopsklänning du har
    Och Tack för den fina kommentaren Tittar snart in igen
    Kram Tina

    SvaraRadera