torsdag 13 januari 2011

Bestämt att det blir ett Ikea kök trots allt!

Nu har jag & min kära man kollat runt på olika kökssidor.
Men inget är som vi tänkt, det kommer bli ett Ikea kök trots allt.
Vi blev så himla nöjda med ritningen vi gjorde hemma för ett tag sedan.
Så varför ändra sig bara för ett försäkringsbolag tycker en annan sak?
Kanske blir det mer skruvande och så, men det är det värt!
Vi gör i ordning skåp och sådant, så får snickarna ta och sätta in köket bara.
Då får vi ett kök som vi vill ha, och de har faktist de bästa priserna på Ikea!
Det blev en lite tidigare mätning. Så i morgon hoppas vi på bra besked!
Och om de gått ner mycket i procent i fukt, kommer jag och mannen sätta oss i bilen och beställa vårat drömkök! Vi vill inte göra det innan nu, för då blir vi säkert bara "besvikna" om de säger att det kommer dröja väldigt länge tills vi kan börja renovera nerevåningen!
Nu är det väldigt kämpigt med de små kottarna på övervåningen, de har ingen plats att leka på knappt, och min energi är helt bortblåst.
Jag vill ha tillbaka mitt vita HUS nu!

1 kommentar:

  1. Hej där! tack för en fin blogg, tråkigt med erat hus.....du skrev för ett tag sen om en lampa, dom har typ den sorten på Sockerklaras i Sävsjö, har du inte varit där så måste du åka dit...en helt underbar butik med inredning i gammal ´romantisk stil, den ligger vid torget..!

    SvaraRadera