onsdag 5 januari 2011

Idér och inredning i fru Jacobssons huvud

Jag sitter och letar inspiration på olika bloggar medans mannen min roar sig med att köra cross.
Finns så mycket ideèr runt vårat hus.
Men nu när det blev som det blev kanske man ska göra något posetivt av det.
Det blir ett nytt kök. Vårat drömkök! Stort, mycket förvaring, lantligt & vackert förhoppningsvis.
Med mycket vit panel och lantliga inslag. Lite färg i porslin, blommor och gardiner.
Sen blir det matrum delat med litet mys tvrum nere.
Ljust rum, liggande panel allt målas vitt! Och någon gammaldags tapet!
Stort vitt skåp, vårat stora köksbord med åtta stolar, massa med mysiga kuddar i soffan och nya överdrag är ett måste till våra Ektorp soffor. Självklart vita än en gång!
Det var lite tankar och drömmar som jag har just nu i mitt lilla huvud.
Har målat upp ett fint kök i ikeas 3d planeringsverktyg.

Vi blev väldigt nöjda!
Men mer avslöjar jag inte just nu, ni får hållas ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar