onsdag 12 januari 2011

Fruktsallad & Klar tecken!

Barnen åh jag hade en jätte mysig förmiddag hos Ramona!
Kaffe & Fruktsallad
Det är greeeejer det! Tack söta du!

Fick även klar tecken från försäkringsbolaget att skadan har gått igenom,
de står för nya
golv
 klinkers
 hela nederdelen med skåp till köket
 hantverkare m.m.
Jiiiiihooo, äntligen händer det lite.
Anticimex kommer på tisdag gör mätning

Men de tyckte Marbodal kök lr Billinglöv.
 Eftersom då slipper vi göra mycket av jobbet själva.
Då Ikea som vi tänk, blir plock i plock och montera själva.
Så nu får vi tänka till lite.
Någon som har erfarenheter av Ikea, Marbodahl lr Billinglöv?
 Skriv gärna och berätta för oss!
Det ska jue iaf bli ett stort lantligkök
 åh mycket vita skåp med spröjsade vitrinskåp!
Även en köks-ö ska komma på plats.
Slät lucka lr lite mer bräder på?
Hmmmm..
Nu är hjärnkontoret i gång för fulla muggar!
Hjäääääälp!
Ska även hitta ett snyggt trä golv?
i äldre stil?

Mina varor från noga utvalt har kommit,
Späääännande!!!!

Puss & kraaaam Elle

4 kommentarer:

  1. Härligt att det gick igenom!
    Massa grattis till det kommande köket nu då =)

    SvaraRadera
  2. Ja men va kul att det gick igenom :) SKÖNT om inget annat kanske :)
    Marbodal är ju fint :) som sagt ikea är plockiplock . Johan har ju haft hus innan han köte ett tibrokök till deras hus och det kom hem monterat och klart och det var mycket bättre sa han..
    Hoppas du får ditt drömkök och att det blir bra när ni har bestämt er :) kram

    SvaraRadera
  3. Hej Gumman!
    Jag har tittat runt i köksvärlden och jag tycker ju IKEA´S är så himmla snyggt :) Men det är jag det men jag tycker det ser mera ut än de andra som du tittat på:) visst är det ett skruvande men är vi några stycken så går det fort vi hjälper till stor KRAM Mamma

    SvaraRadera
  4. Ja vi har sagt att det blir ett Ikea kök nu, jag hittar inget annat som ser ut som de vi tänkt och jag tror Ikeas vita kommer bli perfekt Mamma! & det är nog värt att skruva ihop!
    Stor kram

    SvaraRadera