torsdag 27 januari 2011

Hög feber i kråkegården!

Hej kära Läsare!

Här i Kråkegården är det sjukstuga.
Min stora Kotte är jätte dålig här hemma.
40graders feber, öroninfektion & halsinfektion.
Så det är kämpigt för mitt lilla barn.
Svårt att få i han dricka och Kåvepeninen går inte alls.

Lider så med de små när de är sjuka!

En jätte glaaad nyheter är att snickarna är klara med trägolvet & listerna är på plats!
Jag är hur nöjd som hällst. De har gjort ett mycket bra jobb!
Det sista som är kvar blir klart på tisdag/onsdag då de ska klinka innanför dörren.
Köket ska dit, det åker vi och hämtar hem själva på måndag.
Men i eftermiddag när mannen kommer hem ska vi stor städa undervåningen,
och äntligen få tillbaka våran matsal-vardagrum!
Men väggar med panel och tapet är jue dock inte klara.
Då vi ska göra det själva!
Så en del kvar innan vi bara kan njuta av våran älskade Villa!
Ska även unna mig vårblommor i mängder & fiiiiina krukor idag!
Igår fyndade jag även en super söt liten vit kanna, och två vita spetskuddar! på rea! :)
Kommer visa bilder på det längre fram!


Hoppas ni får en mysig Torsdag!
Kram Eleonor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar