måndag 10 januari 2011

Små tänder & drömmarnas värld!

Stackars, stackars små barn som får tänder.
Man lider så med dem.
Lilla Kotten hade svårt att somna i kväll, l
ite Ipren och bitring, så efter en stund kom John Blund på besök.
Och det blev tyst.
Hoppas han får sova i natt våran lille kotte!

Jag sitter i kökstankar än en gång.
Har verkligen en bild i huvudet om hur det ska se ut!
Lukten nere av fukten har försvunnit jätte mycket, det måste vara ett bra tecken eller hur!
Heja, heeeeeeja Fuktfläktarna, ni gör ett bra jobb.

Har köpt en ny liten familjemedlem idag också!
Mannen min får köra den, en lite mindre volvo, äldre modell, men fungerar! Perfekt!
Så nu har vi två bilar i familjen! Jiiihooo!
Det behövs. Om jag ska börja jobba nu längre fram i vår också.
Jobb sökes av en mammaledig kvinna!
Svårt? Nja, jag gör mitt bästa! Och hoppas att jag hittar något!
Men det finns väl inte jätte mycket lediga jobb just nu på arbetsmarknaden?

Drömmarna fortsätter i drömmarnas värld!
Där allt kan bli verklighet!

Godnatt kära Vänner!
//Puuuuss&Kraaam







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar