måndag 3 januari 2011

Blir nog en lång dag

Barnen vaknade tidigt idag. Trött mamma!
Men lilla kotten åt klockan tolv sen sov han hela natten, så det var duktigt!
Stora kotten har jätte ont i sina små ögon, blå/röd under och massa var.
- Mamma jag ser ingenting sa han idag när han vaknade.
Så nu sitter jag och väntar på att sjukhuset ska öppna så vi kan få lite salva eller något till honom.
Även Anticimex ska ju komma hit under dagen med fläktarna.
Jag önskar bara allt detta var över nu.
Vill ha vårat liv tillbaka. Känns så himla tungt.
Nä slut gnälligt från två barns mamman, nu ska jag koka mig en stor kopp kaffe!
Och bara mysa! Posetiva i det hela är, att man stressar inte så mycket som innan!
Det finns inte en massa måsten!

//Vita drömmar & små kottar


2 kommentarer:

  1. Ellos...
    Vad tråkigt för er. Lider verkligen med er!!!
    Hoppas det löser sig för er snart!
    Stor kram till er från Malin K

    SvaraRadera
  2. Ja kära malin!
    vi hoppas på det bästa nu!
    Hoppas vi kan ses snart.
    Det blev jue inget vid jul:(
    stor kram

    SvaraRadera