lördag 15 januari 2011

Mormor kalas

"Älskade Mormor på hennes 70årsdag"

Efter mycket tråkigheter och energi som försvunnit var det otroligt skönt & mysigt att gå bort en lördag som denna, mormors kalas var så trevligt.
Bjöds på god planka, och tårta & Kaffe!
Träffade släkten och familjen.
Grattis än en gång kära Mormor på din dag.

Jag sitter just nu och letar inspiration till ett badrum.
I morgon börjar rivningen av det gamla.
Vi känner oss ganska stressade och oroliga.
För nu är skräken att det kan gått in i väggen till tvättstugan också.
Finns det något stopp på vatten??
I nu läget känns det inte som det...

Vill tacka alla söta här på bloggen!
Även familj, släkt och vänner som hjälper oss.
Ni är ett enormt stöd för mig och min familj.
Jag hoppas ni vet & känner det.

Nu ska jag krypa ner
Sov gott, dröm sött
 Puss Eleonor




Fösöker hålla humöret uppe!


1 kommentar:

  1. Ja det känns så skönt att det börjar bli klart! Och förhoppningsvis har vi råd med nytt golv och en vägg där uppe så vi kan flytta upp :)

    Usch ja, jag har läst det. Tycker så synd om er! Det måste vara hemskt..
    Vi hittade också en liten vattenskada i badrummet nere. Och eftersom badrummet va så gammalt så blev det ju åldersavdrag, så försäkringsbolaget stod nästan inte för nåt.
    Är erat med gammalt?

    Hantverkare kostar ju runt 500:- i timmen. Men hälften med rot avdraget.
    Vi har haft olika till alla rum. Rör Karlsson är vi mest nöjda med. Vetlanda rör var lite slarviga. Flugeby golv har vi till att sätta mattan som används som tätskikt, dom är också bra!
    Sen har vi tur som har en släkting som kaklar :)

    Hoppas ni snart får ordning på allt igen!

    SvaraRadera